Birthday Azalia dua tahun

Harini merajinkan diri untuk menulis di blog saya yang kelam kabut menurut kata suami saya, memangpun..Tak kisahler janji orang ada blog sayapun ada, keh! keh! tuler saya dan saya amat tau inilah kelemahan saya janji semua asalkan ada. Janganlah hendaknya berjangkit dengan anak2 saya nanti..

Kisah sambutan hari jadi untuk Azaliani sebenar terjadi pada hari deepavali yang lepas tapi telah dipublishkan kat ikhlas-atilia.fotopages.. Terimakasih kepada kawan2 yang datang memberikan komen dan juga ucapan untuk anakanda tersayang saya itu. Oleh itu di sini saya cuma ingin menayang 2 gambar yang rasanya penting iaitu kek harijadi Azalia dan juga muka besday girl. Layan...

Nilah Azalia yang telah genap 2 tahun pada 8/10 yang lepas dan majlis sambutan harijadinya dibuat pada 17/10. Muka Azalia yang berconteng2tu telah dibuat oleh sepupu husband saya Nadia yang memang selalu melukis muka berbagai corak untuk majlis harijadi @ juga sambutan perayaan seperti hari merdeka...

Ini kek yang telah di order dari aisyahkinrara/serikembangan yang merealisasikan impian saya untuk kek princess buat anak kesayangan saya Azalia. Terima kasih tak terhingga kerana sudi walaupun saya hanya memberitahu Aisyah tak sampai seminggu dari tarikh jamuan..

Oklah tinggalkan kisah birthday bash Azalia yang serba sederhana itu dan saya ingin bercerita tentang diari diet saya yang kini telah berjalan agak baik. Semalam saya sudah berjanji tidak akan makan nasi sehingga 2/11, maka saya berbangga dengan diri sendiri kerana berjaya untuk misi tersebut semalam. Oleh itu saya harap pencapaian membanggakan itu dapat diteruskan NO nasi, dinner BEFORE 7.00(hanya sedikit), air bergula MAX 2 kali, EXERCISE paling utama.. semalam kami anak beranak (saya dan 2A jer)bergoyang-goyang hanya untuk mengeluarkan peluh. Semoga saya akan terus berusaha kearah kebaikan, jangan ada dusta...

Comments

Popular Posts