Keseronokan berbling222...

Mari bersama2 mem'bling2kan gambar yang kita sukai...


Jomler,,, aper lagi.. diet saya hampir musnah dihujung minggu disebabkan saya berjumpa dengan lemang yang memang menjadi idaman kalbu sepanjang hari raya.. Disebabkan emak saya dah tak larat nak buat lemang sendiri maka dia mengupah orang lain untuk membuatnya dan malang sekali lemangnya jauh dari piawai kesedapan tekak saya. Memang tak puas sangat makan lemang tahunni, jadi apabila terjumpa lemang saya umpama dapat emas sebakul (kaya makcik)..Tapi tak kisahler sebabnya hujung mingguni kami sekeluarga aktif dengan perlbagai xtvt yang memerlukan tenaga.. Tunggu gambar dari suami saya jadi tak boleh nak cerita kisah apa...

Comments

  1. wah cantik la kak wat pic camne...berseri2 muke due badek tu....

    lemang?...oo akak suke lemang yeak...lieya biase2 jek, tapi kalo kene ngan rendang yg sedap, bertambah2 gak makan lemang...heheeheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts