Nuffnang saya

Followers

Monday, March 23, 2015

Majlis Anugerah dan Penghargaaan

Lama akak menyepikan...
Kalau bukan malas maka alasan lain adalah sibuk...
Entri kali ini tentang aktiviti akak hujung minggu lepas...

Berlangsung di Hotel Berjaya Time Square...
Satu Majlis Anugerah dan Penghargaan Sempena Ulangtahun ke 20 PRIBUMI...
PRIBUMI adalah singkatan kepada Persatuan Remisier Bumiputera Malaysia...
Suasana berlangsung sederhana tapi dimeriahkan dengan kehadiran tetamu kehormat...
Malam ini juga satu kenangan terindah untuk kami pelajar MSTA...
Lihatlah siapa yang datang Pak Menteri yang sangat panas sekarangni...
Datuk Ahmad Maslan iaitu Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri...
Akak pernah terserempak dengan dia di Alamanda tapi masatu jenuh nak ingat nama dia...
Yang teringat di kepala masatu hanyalah Menteri GST...
Persembahan dari ahli PRIBUMI sendiri...
Tidak perlu berbelanja lebih...
Kita tumpukan kepada membantu ahli memajukan diri...
Ahli Jawatan kuasa PRIBUMI bergambar dengan dif-dif kehormat.
Tahniah semua kerana bersungguh-sungguh dalam agenda memartabatkan remisier bumiputera...
Kami yang dealer bumiputerapun dapat juga tempiasnya...  
Tahniah kepada semua pelajar MSTA yang berjaya...
Ramai sebab banyak sessi juga digabung sekali untuk majlis malam ini...
Semoga ilmu yang dapat dimanfaatkan untuk membantu orang lain pula...
Gambar dari facebook kawan-kawan.
Seronok tengok gambar yang ceria ini...
Mereka bergambar selepas majlis tamat...

10 comments:

  1. meriah jugak
    menteri GST pun ada tu haa
    hehe,
    saya pun tak berapa nak hapal dah nama-nama
    kabinet ni..
    duk teringat nak tuko kabinet dapur je ni haa
    btw
    itu bung mukhtar kan
    yang tu saya cam sebab dia kawen dengan zizi ezzete..

    ReplyDelete
  2. Haha.. selalu gitu kan..masa nk g interview kerajaan je berusaha nk tahu nama dan jawatan menteri semua.. kalau dah lepas tu ingat atau kenal pum beberapa menteri yang memang asyik masuk tv je.. meriah nampaknya majlis ni.. kali pertama saya tahu pasal PRIBUMI..

    ReplyDelete
  3. jeles wokeh... hehehhehhe memain je lah

    ReplyDelete
  4. PRIBUMI pun ada artis sendiri ye..bagus..jimat dah kat situ..heheheh

    ReplyDelete
  5. Saya baru tahu nama lain Pak Menteri adalah Menteri GST. Makin botak kepala nak melayan kerenah rakyat yang tak suka 'geram sampai tua' ni...

    Lepas GST pun Cho, kalau nak buat majlis kena tonjolkan kawan-kawan yang ada bakat je untuk catering, hiburan dan sebagainya. Bolehlah jeling-jeling minta waivekan aje GST tu :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang