Nuffnang saya

Monday, April 27, 2009

perjumpaan dengan Ezan dan Liya

Maafkanlah kerana tidak menulis sekian lama, macamler sibuk sangat tapi ada aral melintang yang tidak membenarkan teman menulis..

Ini adalah kisah minggu sudah namun masih lagi teringat2kan detik pertemuan dengan Ezan dan Liya yang merupakan rakan pertama alam maya yang teman bertemu. Ezan dan keluarga mempunyai hajat untuk mendapatkan takaful pendidikan untuk anaknya yang kedua iaitu Ain dengan teman. Terimakasih kepada Ezan kerana kepercayaan yang telah diberikan. Perasaan teman berdebar2 jugak kerana inilah kali pertama teman berjumpa dengan kawan fotopagesni walaupun hubungan itu terjalin hanya dikotak2 komen sahaja.

Kami berjanji berjumpa di SA Mall, Shah Alam dan kedai mamak Pelita adalah tempat untuk memastikan borang diisikan dengan sempurna. Ezan tidak meminta teman menerangkan secara mendalam kerana beliau memang berhajat benar ingin mendapatkan takaful sebagai bekalan untuk simpanan pendidikan Ain. Dia cakap "akak tak payahler terang panjang2" baguihnyer kalau dapat ramai orang cam Ezan...
Iniler dia Ezan yang comeltu dah mengandung 6 bulan still maintain dan Liya yang cun dan nampakler teman yang besar sekali..
Selepas selesai urusan rasmi kami, rupanyer Liya (rakan fotopages lain) datang ke SA Mall kerana berjanji dengan Ezan.. Seronok hati teman kerana pada hari ini teman dapat berjumpa dengan 2 orang sekaligus. Bertuahnyer teman harini..

Anak-anak kamipun dapat bermesra dan bergembira... ibu-ibu juga gembira.. semoga ada lagi pertemuan untuk kami nanti...

Lindungi Pendidikan anak anda:-
CHO ZILA (019-210 4240)

http://takafulatilia.blogspot.com

8 comments:

  1. memamg sgt seronokkan dapat jumpa kawan2 yg selama ni duk comolot kat intenet.... hahaha

    ni kita bila nak jumpa lak nie.. hehhehe

    ReplyDelete
  2. bestnyer jmpo kenkawan...

    tgk pic budak2 have fun together, pon best..

    ReplyDelete
  3. wah!!!
    hari berjumpa sahabat yer kak cho..
    baru teringat nie dah seminggu tak jenguk fp...

    ReplyDelete
  4. salam kak cho zila
    naper foto yg ibu2 tu kecik.. tepek le foto yg bila ku klik dia jadi besor... hehehh..

    ReplyDelete
  5. ini yg dikatekan borak2 bisnes....sambil borak2 leh berbisnes...mmg bagus pikir mase depan ngan amik insuran nie.... ade backup kalo jadi ape2, lieya mmg amik takaful nie....tapi hubby yg bayar bulan2 he hehe

    ReplyDelete
  6. best gak kan ada kengkawan cyber nih...bila dh jumpa lg best... boleh jugak nak berbisnes2 ngan geng cyber...kdg2 mmg lg senang bisnes ngan geng cyber kan

    ReplyDelete
  7. wahhh best nyer gathering reramaii cam nihh!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang