Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 11, 2009

Pergi ke Taman Bukit Jalil

Pada 09/02/2009 kami anak beranak pergi ke Taman Bukit Jalil sementelah dapat cuti untuk menunaikan hajat ibunyer ini nak tangkap gambar 2A banyak2.. Oleh yang demikian, apabila 2A bukakjer mata ibu pun gembira yang amat sebab ayah dah cakap kalau lambat2 tak payah pergi.. Jadinyer Atikah dan Azalia memang pergi ke Taman haritu tak mandi pagi cuma basuh muka jer, mandi P.Ramlee.. tapi mun dah budak2 comeijer.. Atikah 'excited' sangat sebab basikal pemberian opah dia tu dah masuk bonet kereta..

Teman dah merancang macam2ni nak tangkap gambar kat sini, kat sini.. sampai kat parking tu dah rasa ramai orang harini mun dah cuti umumkan .. Lihatler gambar Atikah dengan basikalnyer.. Ni masa mula2 keluar
Kami tak boleh nak bagi Atikah bawak basikal sekeliling taman sebabnyer kawasan tamanni berbukit, Atikah bukanler pandai sangat bawak basikaltu, nanti yang penat kita jugakkan.. masam ler muka dia..
Sebabkan teman teringin beno nak tengok laman antarabangsa yang kononnyer bangunan macam2 negerapun ada teman menyuruh suami teman pergi kepintu yang lain pulak.. Jadinyer inilah gambar Azalia tayang perut kat depan tasik yang penuh dengan ikan-ikan yang besar2.. kalau suruh teman makan takut..
Ini pulak aksi Azalia ngan singa kat depan pintu rumah china kot.. tak berapa sempat nak tengok tanda2 rumah tu sebab nampak macam cuaca tak berapa mengizinkan.. nak dipicitnyer hidung singa tu.. Azalia tak takut..
Ini aksi paksaan Atikah, geram susah betul nak menyuruh dia bergambar.. Jadiler..
Sakit hati sebab rancangan ibu hampir tergendala, dua orang budak ni dah kehausan sebab tamanni memang berbukit.. kalau dapat berjogging ni memang boleh kurusni.. Nanti ibu nak jogging kat sinilah.. bila tu?? sendiri mau ingat..
 

8 comments:

  1. seronoknyer gi taman bukit jalil. saya tak sampai lagi kesitu.
    atikah tak suka bergambar ker?
    RE: fotopages Ahmadenijad yg gambar kat depan istana tu sama la dengan blognyer miesha-jept tu.imie

    ReplyDelete
  2. cam best ah kak kat Taman tu nnt klu me gi sesat barat kena tanya akak ah katne specific tmptnye boleh heheheh

    ReplyDelete
  3. bestnya jalan2 ke taman.. t tak sampai lagi ke taman nie.. mesti segar udaranyakan? balik umah badan berpeluh2 pas tu bolehlah mandi2 segarkan badan.. ehe..
    t tak masak tgh hari.. dok sorang jer.. kalau rajin.. malam baru masak..

    ReplyDelete
  4. salam cho cho
    wah taman bukit jalil pun best gak erk...
    acik dilla x pernah gi pun lagi nih
    ** Dah boleh dah tengok magazine tuh

    ReplyDelete
  5. seronoknye dapat beriadah camni...... budak2 lagi seronok sebab bebas boleh berlari...tapi tul jugak tu, kalo naik basikal kawasan berbukit kene hati....cantik gak gambar2 kat sini....siap ade tasik lagi kan......ade air pancut bagai.....ade ikan besar yeak kat situ, lieya tak penah sampai lagi kat sini......cam best jek tempatnyer.....

    cute lieya tgk posing selak baju tu....comel!!!

    re: lieya dok kat kuarters kat presint 9 fasa 8 tu (apparment pensil org panggil yg kale hijau tu)

    karaoke kat alamanda ni kat belah belakang RASA tu....kene ikut jalan luar kat RASA tu....seronok gak sekali sekale layan suare sumbang sendiri....he he he he

    ReplyDelete
  6. SALAM CHO...
    YUS NI MEMBER FP...
    KAT SINI DAPAT TENGOK CHO..
    YUS PUN ADA BLOG GAK TAPI DAH MEREPEK MERABAN JER KAT DALAM TU..
    SEJAK BERTEKAK NGAN SI ANU RASA CAM MALU JER NI...
    TAPI DAH GERAM PUNYA PASAL...
    IKUT HATI MEMANG MATI...
    ANYWAY...HAV A GUD DAY...NGAN SI DARA-DARA YANG COMEL TU...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum
    Hai kak..salam perkenalan. Comelnya anak2 akak yer,mcm cina..ekekek.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang