Nuffnang saya

Followers

Friday, February 6, 2009

Azalia deman...

Petang semalam semasa nak ambik Azalia kat rumah mama Maya, kak Maya kata "badan Lia cam panasjer".. patutler tak tergedik2 macam biasa. Malam tadi pukul 1.00 dia terbangun dan sampailer pukul 4.30 pagi dia tak nak tido, leh gelak2... tapi badan dia panas yang amat.

Bagi dia ubat, tapi panas dia tak turun sangat. Cuba nak letakkan cool fever, dia terus tolak, geram tapi memikirkan dia sakit sabo yer ibu..

Letih gak sebab temanni kena bangun awal nak memasak.. jadinyer harini kat ofis mata macam ikan kembung kat pasar tani semalam..

Pagi tadi masa hantar dia kat rumah mama ok dah, cuma 'dedo'(panas sikit) jer.. Kalau tak ok gak petangni kena gi klinik gak.. Azalia.. ibu harap anak ibu cepat2 ler sembuh, tapi mak mertua teman cakap macam nampak gigi dia nak keluo dah.. kesiannyer..

6 comments:

  1. semoga cepat sembuh ok
    sian dierrr...

    ReplyDelete
  2. aduhh... mmg kalo anak demam mmg tak sng tido lah dibuatnyer..

    mcm kite ubat demam anak mmg salu ade stock kt umah, ubat air ade, ubat bontot pon ade... just in case..

    ReplyDelete
  3. siannyer die..nak tumbuh gg yek azalia..

    u monitor temp. die..riso kalo tinggi jer..

    ReplyDelete
  4. salam Cho
    anak demam erk. ni mesti sama geng ngan aliesya ni. gigi dah tumbuh, jalan tak lagi.
    moga cepat sembuh erk sayang:-)

    ReplyDelete
  5. anak demammmg tak leh tido dibuatnya.. nak moniter suhu.. kite selalu standby ubat bontot tu.. kalo tahap panas melampau sumbat la..
    moga lia cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  6. siannya demam.. t kalau anak2 demam sure tak tido malam.. berjaga jagakan dia..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang