Nuffnang saya

Followers

Thursday, January 22, 2009

Exercise- here we go

Ini adalah dari kawan2 kat tagged yang kasik. Bestjer so dicopy kat sini untuk tatapan diri sendiri.. thanks Nora
Hanya amik masa 7 minit untuk buat
senaman ringan ini..ikut la arahan ni betul2...hehehe

ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..

tiru la macam ni... untuk melegakan bahu dan leher..

wa..wa.. aaa

gerak kekanan kemudian ke kiri..

gerak ke kiri kemudian ke kanan

ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..

tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..

dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..

kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masaalah...

buat secara aggresive pula...
jangan peduli apa orang lain kata..

hilangkan semua stress..

pusingkan kepala...

tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...

akhir sekali
buat joget kucing...

SELAMAT MENCUBA.... =)

From Kinrara with Love
♥ATIKAH & AZALIA♥


3 comments:

  1. salam. kelakar nyer la...cara gelek dia fuhhhhyoooo.... memang hebat laaa

    ReplyDelete
  2. sgt cumel senam begitu loh..
    tapi pas buat senam 7 minit diatas mesti kena massage 7 ari 7 mlm..
    saket badan woh..
    tak tahan!!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang