Nuffnang saya

Wednesday, January 21, 2009

Eeeee.. samalah...

Inilah hasil kerja akak yang  bohsan giler kat opisni.Badan memang tak sihatni, hidung berair & tersumbat, tapi si remisierni lak tak nak datang ofis langsung harini.. Dah ler semalam dapat surat bonus & increament tapi yang adojer frust menonggeng tu yang lagi teruk demamnyer ni..
Ini adalah gambo akak masa umur setahun.Comei tak akak?? Dulu2 masa kecik orang selalu menyakat kata emak akak ambik anak cine, sebab mata akak yang sepettu.. tapi adik beradik akak belaka2pun sepet, jadi idakler akak percaya..nostalgia gambartu sebabnyer bangku cam gitu mana ada lagi, kedai cine kat pekan Parittu ada lagi ker tak.. wallahuallam.. masa citer Ta'in haritu ter'coye'2 gak kot ada kedai gambar nostalgiani, gambar i/cpun buat kat sini...
 
Inilak gambar anak2 akak yang sambut besday setahun.. ada tak rupa teman puteri2 temanni??
Azalia anak akak yang kedua tu dahinyer sangat2 serupa gamaknyer, Atikah yang berbaju pink tu pulak matanyer sepet serupa gak tapi kurang jelas lak kat sini.. ah!! anak2 akak yang dikasihi semoga jadi insan yang berguna...
 
Sebut besdayni ingat kat Siti.. Mintak maaf banyak tak dapat nak datang besday Sofia Maisarah yang cutetu.. haritu Azalia tak berapa sihat dan kini auntie pun dah jangkit tak sihat diani... Harap2 besday yang dirancang itu berjalan ngan sempurna sekali...

2 comments:

  1. salam zila
    comeynya anak mike
    mesti sonok kan ari2 dok capture gambaq deme nih
    moments budak2 ni best taw
    jangan lupa kamera tu sentiasa berada disamping mike;-)

    ReplyDelete
  2. adalah iras2nya tue.. u mmg comel masa baby dulu.. anak2 u pun comel2...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang