Nuffnang saya

Friday, March 30, 2018

Hotel Concorde Kuala Lumpur

Cerita cuti tahun baru cina yang dah lama berlalu... Catatan pengalaman untuk dikenang kami sekeluarga... Cuti CNY selalu kami tidak keluar dari Lembah Klang sebab tak nak bersesak-sesak di lebuhraya.. Pilihan selamat duduk hotel di Kuala Lumpur cukuplah.. Untuk kali ini kami pilih Hotel Concorde.... Seronok ker idok Hotel Concorde ini kawan-kawan... 
Pemandangan dari tingkap bilik kami... 
KLCC nampak sipi-sipi...
Yang bestnya ada tempat boleh duduk ditepi tingkap...
Anak aku berselfie... ha..ha..
Bolehlah keadaan biliknya...
Waktu ditunggu-tunggu oleh Azalia... 
Emaknya kunyah kauci ... 
Ada restoran ditepi kolam juga.. 
Mari kita bersauna ... 
Boleh bersenam juga walaupun duduk di hotel... 
Of Course yer dak... 
Malamnya moh kita ke Bukit Bintang naik monorel...
Hiasan CNY di lobi hotel..
 Sarapan pagi di hotel... 
Bukan selera aku kata Atikah....
Nasib cepat weh ... 
Kot idak beratur panjang, dah rupa nak masuk dewan makan asrama...
Tak banyak gambarpun sangat... 
Sebelum balik kita singgah IOI Mall Puchong..
Itu jer.. Bye.. 


2 comments:

  1. yg tahannya ni dh bln bape baru sempat tayang... nampak sgt akak is bizi

    bestnya kak, jnji blh bwk bdk2 tido hotel n jln2....
    best jgk duk area kl pastu jln2 pusing bando

    ReplyDelete
  2. Teringin jugak nak tido hotel area KL ni. Tp tulah bila fikir balik rasa sayang pulak sebab boleh balik rumahkan hihi....

    Maknya kenapa tak mandi? Rugilah ... kan sama je mcm exercise jugak

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang