Nuffnang saya

Monday, October 9, 2017

Hari Ketiga Team Building Redang 2017

Inilah hari terakhir untuk menikmati bunyi ombak, merasai angin sepoi-sepoi bahasa, jauh dari kesibukan. Kita akan kembali ke asal namun kenangan tetap terpahat di hati ini... 
Ohsem.. seronok dapat bangun pagi untuk menikmati pemandangan seperti ini...
Semangat bergambar perempuan melayu terakhirni...
Alahai anak dara dan teruna juga berposing sama...
Macam-macam yang kita lakukan bersama...
Walaupun hanya 3 hari 2 malam plus satu malam dalam bas, namun tetap puas hati... 
Sampai masanya untuk kita pulang... 
Alhamdulillah program berjaya ... 

Kembali kita ke rutin biasa sehari-hari...
Selamat tinggal Redang Mutiara Resort ...
Wajib singgah membeli keropok lekor untuk dibawa balik...
Walaupun dah menempahnya dari semalam tetap kena menunggu...
Nasib ada gerai makan berdepan kedai keropok lekor...
Teringat betapa sedapnya ABC dan tapai goreng...
Moh kita balik, cukup-cukup sudah...
Bekerjasama di jeti punggah beg, minum aiskrim potong, singgah makan ikan patin di R&R Temerloh dan akhirnya lena tidur dalam bas... 
Walaupun datang buat kali kedua di sini dengan program yang sama namun tetap meriah..
Seronok dapat jumpa ramai kawan baru..
Ilmu juga banyak diperolehi semasa di sana..
Semoga ada lagi aktiviti seperti ini anjuran PRIBUMI...
Terima kasih kepad ajk yang bertungkus lumus untuk menjayakan program ini... 

5 comments:

  1. Bestnya..
    Lama tak buat retreat kat pantai ni..

    ReplyDelete
  2. Bila anak anak dah besar, nak pergi retreat office mcm ni senang hati ye CZ...
    Seronok kan CZ...

    ReplyDelete
  3. Seronokkalau dpt join tem building ni

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang