Nuffnang saya

Friday, February 24, 2017

Misi mengurangkan berat badan

Ingin KURUS.. ingin SIHAT... ingin KUAT BERIBADAH...
Kini akak dalam misi mengurangkan berat badan..
Perlahan-lahan tapi berterusan (harap-harapnya)...
Ujian melanda... demam teruk semalam....
Sebenarnya sudah dua minggu kurang sihat...
Cergaskan diri juga jadi semalam Allah bagi demam..

Suruh rehat sikit.. Syukur harini dah ok dengan izinNya...
Usaha pertama akak join grup aerobik..
Di Liy.lin Studio ini ada bermacam-macam 
Zumba, yoga, pilates pilihlah yang mana satu......
Tapi akak pilih aerobik terlebih dahulu...
Perlahan-lahan namun berterusan harapnya...
Gambar ini merupakan hari pertama akak join...
Kita jalan-jalan anak juga di waktu pagi...
Depan rumah juga sesuai untuk ber'exercise'..
Jadi jangan malas.. Teruskan usaha...
Moga azam untuk pakai baju cantik di hari raya akan tercapai...
Ha.. ha... ha... 

7 comments:

  1. jeles ngn akak yg gigih, dana nih selalu niat je lbh tp buatnya tidak...
    balik2 time pagi jln2 kt psr tani adalah

    ReplyDelete
  2. Alahhhh jelesnyaaa...kita pun nak kurus jugaklah CZ. Tapi tak kuat semangat. Adoiyai. Sempat lagi ni kan...Di pagi Raya pakai kebaya hihi

    ReplyDelete
  3. Dulu2 kuruskan badan ni cita2 makchaq jugak... tapi asyik tak istiqomah, eksesais seminggu berenti.. jaga makan lagi hancus...
    Last2 redho je la... dah jadi nenek2 elok jugak gempal2 sikit.. riba cucu nanti macam tilam😬😬😬

    ReplyDelete
  4. Caiyok! Caiyok! caiyok!
    moga azam tahun ini tercapai.
    yeahhh

    ReplyDelete
  5. Yeszaaa! semoga tercapai yer impian akak tuh. Amin Ya Rabbal Alamin.

    ReplyDelete
  6. insyaAllah kak cho....moga tercapai impian nanti

    ReplyDelete
  7. In shaa Allah..moga trs istiqamoh

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang