Nuffnang saya

Followers

Monday, February 6, 2017

Betong Thailand

Ini cerita dari whatsapp keluarga lagi... Kisah emak akak dan keluarga adik akak yang duduk di Sri Iskandar ke Betong Thailand. Kisah awal tahun semasa menghantar anak saudara ke MRSM Hulu Perak. Alang-alang dah ke sana masuklah ke Betong.. Tengok gambarjer, akak tidak dapat lagi ke sana. Ada pergi sekalijer dulu, hendak pergi lagi macam tiada apa-apa yang menarikpun di sana. 
Mungkin ini stadium dia kot..
Shopping tetap dalam agenda walaupun hujan gerimis...
Cucu opah dah besar panjangpun sekarang..
Kaki ayamkertu... 
Mesti emak akak tak makan...
Dia memang fobia benda yang luar biasani...
Akak belajar makan perut, kaki ayamtu masa di rumah sewa..
Rumah akak memang tidak pernah masuk benda yang sebegitu..

Sekejapjer masa berlalu yer... kini dah masuk bulan Februari. Ya Allah moga kami semua mendapat keberkatan Mu... 

4 comments:

  1. Gerai makanan ke yg byk kat situ. Kat Sarawak ni ada jugak nama tempat tu Betong :)

    ReplyDelete
  2. akak pergi dah lama ... memang ada gerai makanan siam yang best ... tapi emak akak pergi konon nak beli beras siam dan pulut tapi katanya harga lebih kurangjer ... yang akak ingat dulu Betongni sejuk jer ....

    ReplyDelete
  3. Serampang dua matalah ni ye Zila
    Kaki ayam dia jual dah masak ke apa tu?

    ReplyDelete
  4. kat rumah husband mkn kaki ayam. sekarang anak, suka juga.. mak nak tangan ayam..haha..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang