Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 24, 2016

OH MY ENGLISH ~ Wordless Wednesday

Suka benda di bawahni konon nak print dan laminate cantik-cantik..
Sampailah anakpun dah besar panjangni ...
Jadi simpanlah sini buat kenangan buat rujukan...








10 comments:

  1. bagus kak ...buat ala2 flash card kan...untung budak2 skrang mcm2 ade alat bantuan belajar....tv tutor pun ade....naskah2 tutor percume dlm paper pun ade....pendek kata antara rajin atau tak ajek nak mengulangkaji....

    ReplyDelete
  2. boleh print nih kak... utk aiyan hehehhe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah nak print juga utk adli. terima kasih atas perkongsian

      Delete
  3. Assalam..lama tsk singgah sini. Apa kabo awak?
    Tak de anak kecik dah CZ....

    ReplyDelete
  4. bagus ni tambahkan vocab n improved english anak2..ay pun ada print screen..byk lg dr ni..tp tulah bila ntah nk mula.hehe

    ReplyDelete
  5. Bagus benda ni...terima kasih share..saya nak print & laminate utk anak2 saya...

    ReplyDelete
  6. Bagus ni untuk permulaan anak-anak, bukan yang kecik ja kadang-kadang yang besar pun confius.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang