Nuffnang saya

Followers

Friday, February 12, 2016

Gambar kenangan di Ho Chi Minh City, Vietnam

Sekadar perkongsian dengan kawan-kawan blog...
Hanya mampu bergambar di sini sahaja...
Di belakang adalah Ho Chi Minh City Hall...
Macam percutian di Eropah gitu...
Entah batu apa di situ ...
Tugu pengasas bandar Ho Chi Minh....
Hari ni muda mudi berpakaian Vietnam mengambil gambar di dataran ini..
Bergambar berlatarkan
Suka tengok Hotel di belakang sana..
Jalan-jalan cuti mata jer..
Sengaja di ambil gambar ini ...
Nak tunjuk yang belakan sana ada lambang Maybank...
Yang terjulur tinggitu adalah Bitexco Financial Tower
 Balik ke dataran lagi...
Tidak sah kalau tidak bergambar di sini..
Muka budak boring sebab penat berjalan kaki..

6 comments:

  1. Cantik tempat ni. Masa kakcik ke HCMC hanya berlegar sekitar Ben Thant Market je... :(

    ReplyDelete
  2. Cantik pulak kakak tengok mereka dgn pakaian tradisinya.

    ReplyDelete
  3. Cuaca pun Nampak nyaman jer kan kak...

    ReplyDelete
  4. cantik bangunannya, mcm kat eropah gituuu..

    ReplyDelete
  5. beruntung akak ada 2 org model utk amik gambo.... hehehhe

    ReplyDelete
  6. tomeinya anak2 darez tu:)
    bestnya kak....tgk cuaca mcm redup jerk:)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang