Nuffnang saya

Followers

Monday, April 13, 2015

Mulakan dengan Bismillah

Hari pertama kerja selepas bercuti panjang....
Mulakan dengan nama Allah, Maha Pemurah, Lagi Maha Penyayang....
Moga dipermudahkan segala urusan perkerjaan di sini....
Belum boleh cerita cerita kisah Ziarah Umrah akak lagi...
Banyak benda yang ingin dikongsikan bersama....
Kali ini hanya gambar sebagai tanda pengenalan...
Bergambar di Ladang Kurma di Madinah...
Kenangan kami berempat....
Akak dengan emak, adik lelaki dan adik ipar....

20 comments:

  1. alhamdulillah seronok dapat G sana kan kakak

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah seronok dapat G sana kan kakak

    ReplyDelete
  3. Tak sabar nak dengar cerita kak...alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... Semua berseri...

    ReplyDelete
  5. Salam. hee dalam kebun kurma pun ade kerusi juga ;p

    ReplyDelete
  6. Alhamdullilah..moga peroleh umrah yg mabrur

    ReplyDelete
  7. siap pegang kurma seplastik tu..nak ciked...:)

    ReplyDelete
  8. lama xsinggah sini...tup2...dah kt mekah.....Alhamdulillah..moga dipermudahkan....

    ReplyDelete
  9. Assalam Hajjah Cho Zila

    Alhamdulillah

    Beautiful life, beautiful place, beautiful people... love it.

    ReplyDelete
  10. seronoknyer dpt ke sana kak.... cantik nampak nyaman je gambar di bwh pokok kurma tuh

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...sronoknya tgk.teringat saat p sana dl

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah kak..teringin sgt nak sampai sane

    ReplyDelete
  13. best nye kak..Alhamdulillah selesai kerja kn umrah ye...cepat2 up entry

    ReplyDelete
  14. Alahai, Cho pergi menunaikan umrah ke? Nampak sangat dah lama saya tak singgah sini. Alhamdulillah, selesai sudah ibadah. Nanti jangan ambil masa lama sangat nak bercerita tentang ini ya :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang