Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 30, 2014

Nufffnang yang baik hati

Rasanya kawan-kawan semua tahu yang blog akak sekarang sunyi...
Akak juga dah lama tak melawat nuffnang...
Sekali masuk sana punyalah panjang senarai iklan yang masuk...
Baguskan tapi masalah jumlah dapatnya sangat kecil..
Misalnya dulu satu iklan dapat lebih RM5...
Tapi sekarang satu iklan ada banyak yang kurang dari RM1..
Namun akak gembira sangat...
Tidak pernah lagi merasa jumlah iklan sekian banyak begitu...
Rasa terharu kerana blog picisan ini di hargai...

Tengoktu semuapun on going...
satu skrin pun tak cukup ...
Ada lagitu...
Terima kasih nuff....
ooooo patutlah panjang baru perasan...
satu iklan tapi ada dua tiga di situ.. ha... ha...
Sebab akak dah penat mengarangni  korang redhajerler..
Boleh tak perasan masa tenung di komputer...
Tiba-tiba rasa nak duduk ditepi pantai...
Rasa letih sangat mingguni ....
Macam-macam terjadi...
Semoga Allah permudahkan segalanya...

19 comments:

  1. tu yang keluar istilah nuffnang mandul

    ReplyDelete
  2. byknya dpt cpuv...tahniah.
    Bestnya klu dpt pg bercuti tpt camni.

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Cho..amboi kemain,bikin jeles je ...hurm.. nak lari2 tepi pantai la camnih, heeee~

    ReplyDelete
  4. yelah kak mn kak menyorok ni
    bz ehhh

    rmi yg dpt nuffnang bertingket2 tu kak..katanya ada mslh teknikal kat nuffnang tu..tu ada yg cpuv yg triple sekali haha..xpelah kak janji $$ masyukkkk rezeki kita kan hehe alhamdulilah

    ReplyDelete
  5. Hahhh.. bertengkek2 jugak kt sini.. tahniah akak.. moga bertambahlah masyukk lepas nih.

    ReplyDelete
  6. tahniah ... rezeki blogger sblm hujung thn rasanya ... semoga dipermudahkan segalanya ...

    ReplyDelete
  7. musim nuffnang bg byk2 iklan kot..rindu post akak..sunyi skang

    ReplyDelete
  8. Ya Allah, betul2 banyak ni. 23 on going. Saya paling byk pun dlm satu masa dpt 11 je.

    ReplyDelete
  9. Lamalah Cho tak bersiaran. Rindu juga ni nak datang mengomen dan dikomen ^_^

    NN tengah bermurah hati tapi ada yang kata ada masalah teknikal sebab itulah sampai satu iklan jadi double triple bagai. Ciput pun rezeki juga Cho. Lama-lama perap akan jadi volcanolah nanti :D

    ReplyDelete
  10. zila...puluh2 tu dah...
    tahniah..
    tak kiralah, silap teknikal ke apa ke, janji kita gembira...heee

    ReplyDelete
  11. Takat ni x rasa lg nuff.
    Ingt nk berblog bersungguh2..tp start kerja br ni..sibuk plk.

    ReplyDelete
  12. seronoknyer..rezeki tuu..blog alynn haha tak bergerak2 nuffnang nyer..dok takok tu jeww..huhu

    ReplyDelete
  13. datang Sabah... ada banyak pantai kat sini...

    ReplyDelete
  14. banyaknya.... akak pun sllu dpt ciput2 dri nufnang... mood dah merudum :(

    ReplyDelete
  15. Amboiii ... Byk nyer ... Untung laaa ...
    Takpe ... Sikit sikit lama lama jadi bukit ...

    ReplyDelete
  16. byk nye akak berderet2..JM ada 5 je huhhu..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang