Nuffnang saya

Friday, December 26, 2008

Muka anak aku ada tak rupa selebriti???

Layanjer lah entryku ini disebabkan teringin ngat nak tengok muka anak aku ada iras siapa ler gamaknyer.. inilah hasilnyer yang tak tau betoiker idak??


Ini Atikah.. ramainyer selebriti Jepun yerk.. myheritageni pun satu idakler ada selebriti Malaysia, tak femesker??


Ini ler kononnyer.. gelaknyer ramai kata muka Azalia cam lelaki. Betoiker ni??? okler tu.. tapi Azalia tetap cantik kat mata ibu...

Yang pastinyer muka oprah memang ada dikedua2 anak aku. Harap2 anak aku leh femes & berpengaruh cam Oprah tapi dengan cara yang islamikler kan...

LAYANJER LER...

From Kinrara with Love
♥ ATIKAH DAN AZALIA ♥

No comments:

Post a Comment

Nuffnang oh Nuffnang