Nuffnang saya

Monday, July 4, 2011

Cerita Azalia lagi

Kalini nak cerita yang tak best sesangat sebab Azalia sekarangni kurang sihat dan akak memang rasa tak bersemangat langsung hari ini. Oleh kerana sudah bercuti untuk menjaga dia pada hari khamis dan jumaat yang lepas maka hari ini terpaksalah juga akak merajinkan diri untuk berkerja walaupun jiwa akak langsung tiada di sini... Mengingatkan Azalia di rumah membuatkan air mata akak akan tumpah juga...

Bayangkan Azalia yang kalau kita bertanya sepatah akan menjawab sepuluh patah perkataan tapi la ni kalau dia rasa sakit sangat langsung tak menjawab. Ibu rindu sesangat dengan suara dia, jelingan mata dia, gelak dia ish segalanya.. yang pasti kakak Ika pun lagilah sekarangni bosan main sorang-sorang dan tak ada lagi kawan bergaduh....

Ini keadaan Azalia semasa di Sime Darby Medical Centre, Subang Jaya.. memang kasihan kalau masa dia sakit peruttu.. Sakittu datang kus-kus, kalau oktu okler tapi kalau datang sakitnya memang kasihan dah macam orang sakit nak bersalin pulak....

Ini hari ahad lepas, dia macam tak sakit masa naik skuterni tapi lepas turun dari skutertu terus menangis "sakit perut"....

Dik Ya, semoga cepat-cepat sembuh sepenuhnya.. Boleh pergi sekolah, ni dah 4 hari adik tak sekolahkan...

SeMbUhLah SaYaNgKu

3 comments:

  1. moga dik Ya cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. ala ciannye die..sakit peyut ke??..dah x-ray ke,ape doc cakap kak??..get well soon dear..cian ke ibu tu..susah hati nak g keje...akak pun byk besabar ye kak..

    ReplyDelete
  3. thanks to wa n ezan.. semalam dik ya dah kena tahan kat sepital putrajaya & dah beransur kurang... keputusan masih sama tiada apa yang perlu dibimbangkan.. harapnya gituler kan...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang