Jamuan Harijadi Azalia 3tahunler

Tarikh : 31hb October 2010
Tempat : Rumah Busu Shah Alam

Sebenarnya harijadi Azalia adalah 8hb October namun disebabkan keadaan yang tidak mengizinkan maka sambutan jamuan harijadi ini berlangsung hanya di penghujung Oktober. Dan yang pasti lebih meriah lagi kerana sambutan harijadi ini boleh diraikan bersama dengan Haziq, Naufal, Nurin dan Sofia yang kebetulan lahir pada bulan Oktober. Jamuan diadakan selepas majlis bertandang Aida di sebelah Khairul yang berlangsung di Shah Alam. Maka kebanyakan kerabat nenek Fatimah dapat meraikan bersama upacara potong kek dan makan-makan ini.

Oleh kerana jamuan ini secara segera maka keknyapun segera hanya beli di SR sahaja. Kebetulan masa belikan kek ini ibu Nurin dan Sofia juga ada sama.


Lagi sekali kerana majlis yang segera ini maka akak hanya sempat mengoder coklat dengan ZARA COKLAT untuk buah tangan tetamu yang datang(semua sepupu sepapatjer). Terima kasih untuk Zaty yang menyediakan coklat yang cantik dan memang puas hati sesangatler. Budak suka orang tuapun suka....

Jamuan harijadi bersama ini juga menghidangkan menu yang pelbagai antaranya laksam, satay, 3 jenis kuih, koktail, buah tembikai dan lain-lain.

Inilah besday girls dan boysnyer... Begitu bersemangat nak meniup lilin...

Bergambar beramai... Selamat Hari Jadi.. Selamat Hari Jadi... Selamat Panjang Umur...
Tahun depan potong kek sama-sama lagi....

Azalia mengayakan baju hadiah dari Mak Jana dan juga pingan mangkuk Barbie dari ibu ayah Nurin dan Sofia....

Budak-budak main buih kat luar rumah... seronoknyer....

Keseluruhan kejadian ada di GAMBAR HARIJADI AZALIA 2010.

Comments

Popular Posts