Sunyiler fotopages sekarangni!!!

Terasa sunyi tatakala akak melayari fotopages sekarangni ramai yang dah beralih kepada blog dan jugak facebook semestinya. Akakni ikutkan nak juga sentiasa ada cerita baru di blog ini tapi seperti biasaler banyak sangat masalahnya. Manakan tidak terasa kawan-kawan yang rajin tinggalkan komen kat fotopagespun semakin menyusut dan tinggallah entah berapa kerat. Apapun tujuan kita berada dialam cyberni tetap sama menjalinkan silaturrahim, mencari maklumat dan yang baik-baik belaka. Tapi cerita kali ini sebenarnya tentang gambar anak-anak akak dua minggu sudah.
Ini hanya gambar semasa kami di rumah nenek mertua (adaker istilah ini~hantam) semasa Atikah ngan Azalia hanya menjadi pemerhati sepupu dan dua pupu dia bermain layang-layang. Ingat diaorang tak terujapun nak main layang-layang sebab tak nampak reaksi terlampau pada petangtu tapi yang kelakarnya semasa bangun tidur keesokan harinya Atikah cakap jom kita beli layang-layang ibu. Tang Azalia akak fahamler sebab dia selalu tengok ayah Ghani (panggilan untuk suami pengasuh Azalia) setiap masa lapang main layang-layang depan rumah dia dan dikelilingi oleh budak-budak kecik kat taman kitaorang.






Comments

  1. zai pun dah lama tak update fotopages.

    ReplyDelete
  2. muahahahaa...fp ttp di hati..sesekali tu jengah gak..tgk ade komen ke x..cube hapdet je x..

    ReplyDelete
  3. sama le...fp dah makin kurang peminat..sbb tu beralih ke blog...tp fp tetap idaman ku...

    ReplyDelete
  4. Salam kak...
    hehehe sama la ngan saya memang dah lama x update... tah la malas tu sentiasa ada... huhuhub sekali sekala teringin gak nak apdet tp bila buka FP mood x de... tu yg suka masukkan dlm FB je....
    Teman2 pun ramai yg dah beralih ke FB ni.... huhuhu

    ReplyDelete
  5. kak cho! add me on yr list.letak la shout box!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts