2A bersama Barnie & Friends

04/04/08 - Pergi ke KLCC nak cari baju raya, sebabnya nanti bulan puasa memang tak kuasa ler aku.. Dapat ler sikit tapi kena gak pegi Sogo nak cari yang lain2 lagi.. Hari Raya tahunni pun tak best sebab bapak mertuapun baru meningggal & masih terasa macam dia masih ada lagi...For sure harapan nak beraya di Perak tahunni tak menjadi lagi. Ada sahaja halangannya... Last year baru 5 hari dalam pantang... Lagipun pada 04/04 ni jugak adik aku yang kat Shah Alam tu accident teruk gak sampai kena operate sebab tulang belakang dia dah 'rosak'(tak tau camner nak explain)... kena rehat kat rumah 3 bulan, for sure gak dia tak balik kampung.. so, harap2 tahun depan dapatler beraya kesemuanya dirumah Zakaria Ansari di Kampung Serikaya, Bota Kiri...
 
Aku ambik cuti dari 18/08 sehingga 22/08 macamler ada anak yang dah sekolah.. Sebabnya aku nak balik kampung dan dapat bercuti dengan adik-adik aku yang anak-anak mereka dah bersekolah.. Dan bolehlah Atikah dan Azalia berkenalan dengan sepupu dia sebelah aku. Tak sabar dah ni nak balik kampung, tapi geramnya esok kena gi kursus ITI kat HQ, buang masa betul sebabnya ikut point aku dah cukuppun 20... tak per lah buang-buangkan masa dari kena bayar kalau tak pergi...

Comments

Popular Posts