Nuffnang saya

03 Oktober, 2019

Restoran Hatinie Seksyen 10 Shah Alam

Marilah kita makan di restoran kegemaran kita kalau ke Shah Alam. Kedai yang macam-macam ada dan tentulah sedap. Marilah kita berkenalan.... 
Ini menu pilihan akak....
Nasi kerabu yang pastinya sedap...
Yang best dapat makan pulut dakap yang lama akak cari..
Macam-macam pilihan..
Kuih dia korang nampak tak!!!!
Sedap belaka pulaktu...
Paling rare ada satay waktu pagi...
Ada roti canai, nasi kerabu, nasi dagang, nasi lemak ehm tak ingat lagi...

18 &, 20, Jalan Selendang 10/10, 
Seksyen 10, 40100 Shah Alam, Selangor




5 ulasan:

  1. nasibla jauh nun di sana kak, best tengok segala macam menu yang pelbagai...

    BalasPadam
  2. Sedapo ja tengok semua tu kak.. hehe
    nasi kerabu favourite sya..

    BalasPadam
  3. kuih kuih dia memang menggoda sungguh. rasa nak ambil semua jenis ja..

    BalasPadam
  4. Jauhlah pulak nak ke Shah Alam hahahha.... Ha a tengok kuih macam macam tu mcm best je kan CZ. Selalunya kedai org Johor je yg ada satay waktu pagi ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak kena google pulut dakap ni.... apa intinya

      Padam

Nuffnang oh Nuffnang