Nuffnang saya

Followers

Tuesday, August 4, 2015

Lari sampai terjombab

Ini kisah hari raya kami....
Kisah anak akak yang bertuah...
Punyalah tak nak bergambar sanggup larikan diri...
Akhirnya jatuh terjombab bak kata orang Perak...
Akibatnya habislah muka comot berdarah...
Sampai hari ini meninggalkan bekas....
Harap idakler sampai ke besar...
Gambar sebagai bukti yang budak dua orangni memang bertuah...
Akhirnya dik Ya yang jatuh .....
Habis muka comel ada tanda...
Sudi bergambarni sebab nak mintak duit beli token untuk main...
Kot idak memang susah sangat nak bergambar...

Gambar raya belum dapat sepenuhnya....
Harapnya adik akak dapat hantar sebelum Syawal habis...
Ada gambar barulah seronok nak bercerita...

Terjombab sama makna dengan tersungkur....
Marilah belajo bahasa Peghak weh!!!

16 comments:

  1. xsuka bergambar ka? siannya muka dah luka..

    ReplyDelete
  2. Ala siannye.. dah tak omei.. terjombab tu same maknenye tertomoih...eh? akak penah dgr tak, cam jatuh tertonggeng kan, heee~

    ReplyDelete
  3. ala...tak pe..nanti tanda tu la yang buat comel tu..heheh

    ReplyDelete
  4. alah2 sian nyer.... itulah dia... nk larikan diri sgt kn

    ReplyDelete
  5. alahai kesiannya..sampai camtu sekali nak lari dari bergambar..takpelah kak nak buat camna budak2 kan..nti besar adalah kenangan raya ni.jatuh waktu tangkap gambar raya.haha

    ReplyDelete
  6. ya Allah kak..abis hah muke .... mesti pedih tu bile kene air....

    in sha Allah kak...kalo tangan tak gatal kopek2 tu takde laa scar yg dlm kot....

    ReplyDelete
  7. xpelah at least dia ada kenangan terindah raya 2015 tuk dikenang bila dah besar nti hehe

    ReplyDelete
  8. adohai...
    kesianlak..dh dpt tanda

    ReplyDelete
  9. la kesianye .. tu la mak suruh amik gambo tak mau kan dah dpt tanda ....
    tak la tu kak parut bdk2... kolegan byk dan aktif lagi ... kejap je hilang tu

    ReplyDelete
  10. happy family..
    seronok nampk anak2 membesar dpan mata :)

    ReplyDelete
  11. suka sangat tuhh sampai terjombab! hihi

    ReplyDelete
  12. kesiannya dik ya..sama mcm kyra x suka bgmbr..pasni kita pun x nak paksa kyra bgmbr..
    tgu mood kyra ok..x pun bg dia something baru dia nak layan posing..

    ReplyDelete
  13. alahai...sian nya...nak bergambar pun x nak sampai jatuh...sabar je lah sib bik hidung x penyet :-)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang