Nuffnang saya

Followers

Friday, March 4, 2011

All Babies Are Genius !!: Bersyukurlah Wahai Para Ibu & Bapa..

Satu artikel yang bagus peringatan untuk diri juga...

Bersyukurlah apabila anak kita menangis
kerana itu menandakan dia ada suara dan ada air mata
Bersyukurlah apabila anak kita kuat menyepah
kerana itu menandakan dia ada tangan, dia ingin meneroka
Jom klik sini untuk sambungan supaya dapat kita melihat betapa perlunya kita bersyukur.... All Babies Are Genius !!: Bersyukurlah Wahai Para Ibu & Bapa..


Atikah dan Azalia ibu memang benar bersyukur dengan kurniaan Allah s.w.t. Mendapat anak secantik dan sempurna dimata ibu adalah satu anugerah Allah yang tidak ternilai. Semoga ibu dapat memelihara kalian berdua dengan sebaiknya... Amin...


3 comments:

  1. erkkk!!! bace entry ni, rse insaf!!! saya selalu marah irish, kalau die ngaruk x tentu pasall!!alahaiiiiiiiiii..nak pelukkkk irish skrg jgkkkkkk!!! sob sob...

    ReplyDelete
  2. Anak2 adalah tanggungjawab setiap ibu dan ayah, sewajibnyer kita bersyukur dengan kehadirannyer dan melimpahkan segala kasih sayang yg ada pada mereka

    Kat office ni...tak sabar nak balik tengok anak2 tersayang

    Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff n HB, jom klik2 kay

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum hakkkakkk... :)
    jumpa di sini ye.. :) nani tak tahu pun.. ehehe..

    terima kasih click heart beat tu.. :)

    *alhamdullillah.. kurniaan allah.. amanah kita.. kena jaga dengan sebaiknya..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang