APER NAK CERITENI???



Ah! malas bebenoler teman nak menulis blogni lagipun bukannyer ada orang nak bacapun... buat penat nak memerah otak yang dah karat maratni. Tapi harini entah kenapa teman kata nak tulis gak nanti lama2 bersawanglak. nak citer apa yek????
Nak citer pasal tempat kerojer teman yang tak seberapani. Teman kerojer kat OSK INVESTMENT BANK BERHAD. HQ dia gah kat Jalan Ampang tu, tapi teman kat SS2 branch. Teman kerojer sebagai Dealer's Representative, kena ada lesen ngan Bursa Malaysia.

Temanni kerojeni jerlaah seumur hidup gamaknyer sebabnyer lepas terjerumus after grad dulu payah beno nak cari kerojer lainnyer. Mintak berlambak haram satupun tak panggil. Letih!!!!

Temanni umpama benci tapi rindu ngan OSK ni sebabnyer kan apa kadang2 geram jer ngan management lepaih tu sayang balik. Nak kata kena jampi tak kuasaler deme nak menjampi akuni... Entahler aku yang syok sendiri kot. Lepas appraisal aku keluo, rasa nak jer aku mintak kerojer lain tapi lepaih head branch aku kasi up sikit dari head department aku tu balik sejuk hati.. Habis camno...

Kepada kawan2 yang membaca especially yang muda2 tu nak bagi tau ler kalau masa muda2tu cariler keroje yang memang kita minat & paling penting keroje yang BERKAT supaya hidup tak terumbang-ambing... Kepada yang belum mempunyai Takaful untuk diri sendiri dan anak2 tersayang calling2 ler teman yang hina ni.... 019-2104240.. Teman nak berenti keroje letih ngan dunia saham yang turun naikni, tapi berat badan teman asyik naik jer.. kena mengena tak??? Lu Phikir ler sendiri.. chow chi chow....

Luahan rasa... Cho Zila with Love..Love.. Love... Wink..




Comments

Popular Posts