Nuffnang saya

10 Jun, 2019

Soalan klise di hari raya

Kalau anak dara takut nak jawab pertanyaan orang bila nak kahwin. Aku juga ada soalan klise yang dah bertahun aku tanggung sendiri. Sebenarnya bukan soalan tapi satu pernyataan dari orang yang prihatin. Akak tidak marah ok, cuma berfikir dan terus berfikir. Bilakah akan berakhir semua ini? Kalau orang lain mampu kenapa aku tidak boleh. 

Semoga syawal 1440 hijrah ini akak akan berjaya melawan kehendak diri sendiri. Ya Allah bantulah hambamu yang lemah ini. 

Harapan syawal 1441 hijrah
"Eh dah kuruslah Zila"
"Apa rahsia nampak cantik"
"Nampak mudalah Cho Zila...

Perasan.........
Akak rasa bajutu yang buat akak gemukssss...
Setuju ker idok kome semua!!!

4 ulasan:

  1. Haha.. Ada mcm2 soalan ye. Saya pun lbh krg sama jg, kali ni nlk kg gembira je sb dikata kurus.. Haha. Tapi bila dh beraya makan byk ni, rasa makin naik berat ni.

    BalasPadam
  2. Betui3 baju Boleh buatkan Kita nampak gumuk.. takpe la asal sihat

    BalasPadam
  3. Biasa tu sis. Soalan2 cepumas tak pernah tak ada. Senyum je lah. Hehe. Selamat hari raya

    BalasPadam
  4. tahun ni saya kira terselamat daripada soalan2 maut hehehehe

    BalasPadam

Nuffnang oh Nuffnang