Nuffnang saya

09 April, 2019

Istimewanya LRT Laluan Sri Petaling

Bersyukur memilih untuk tinggal di Bandar Kinrara dengan kemudahan LRT.... Walaupun LRT laluan Sri Petalingni tidak secanggih MRT mahupun LRT laluan Kelana Jaya tapi tetap bersyukur... Kurang explorasi tapi sebenarnya banyak tempat yang berhubung dengan laluan Sri Petaling ini... 
 Tinggal nak letak tabungjer kat depantu... 
Kalau ada masa singgahler ke stesen Puchong Prima...
Landmark Pasaraya OTK sebelah kanan jika datang dari Kinrara....
Banyak pasaraya orang kampung di sini...
Akak kalau balik kampung suka masuk kat kedai sebegini... 
Haritu akak pergi ke Pasaraya Kawanmu....
Tujuan asal nak beli tudung sekolah Atikah sahaja....
Dah sampai beli juga seluar sukan, singlet, stokin, sarung tangan dan sapu tangan...
Ambik gambarjer tak singgahpun...
Ada kedai jual biskut tin, akak suka.. akak suka... 
Kedai mainan juga...
Kedai alat dapur juga.... 
Sekali sekala pergi ke kedai macamni seronok tau...
Ini pulak misi sarapan pagi ...
#sarapanbukanmamak
Kita pergi sampai ke hujung stesen iaitu Putra Heights...
Moh makan sarapan di Muar Station.... 
Di buka seawal 7.00 pagi...
Menu pelbagai dan semuapun sedap belaka... 

Akak ada cerita di sini :-
Restoran Muar Station Putra Heights
Boleh posing juga di stesen LRT...
Comel tak !!!
 Sinipun boleh... 
 Tak nak ambil gambar berdua dah... 

Gitulah kisahnya.... sekadar kenangan yang terindah...
Dah besar nanti sibuk dengan kawan-kawan....
Kita cuti cuti LRT pun dah cukup bahagia...
Bayangkan kalau kita dah bercuti ke Maldives... 
Yeah... yeah... berangan tak salah...

2 comments:

  1. best ya kak, klu umh dekat ngn stesyen lrt atau pengangkutan awan jenis mcmni... memudah kn ke mana2... tak perlu fikir pns hujan mcm naik bas tuh...

    nmpak lenggang je kt lrt tuh kak, mmg tak ramai org ke sbb waktu tu masih pagi lg

    ReplyDelete
  2. Hoho Ada restoran muo ke.. Boleh Cari nanti

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang