Nuffnang saya

30 January, 2013

Wordless Wednesday ~ Spidergirl

Tak nak cerita banyak
Jom tengok Spidergirl
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Anak ibu yang suka memanjat...
Hobi kalau balik kampung.... 

22 comments:

  1. nie apa kehalnya nie sis
    hehe

    ReplyDelete
  2. amboi tingginye spidergurl nie panjat..hahaha

    ReplyDelete
  3. laaaaaa.... sampai atas tue..
    turun2 nnti jatuh.. hehe

    ReplyDelete
  4. amboi bukan main lagi..tiang apa tu kak kat dalam umah lagi..

    ReplyDelete
  5. hehehe...cayok dik!!!best memanjat nih kan?

    ReplyDelete
  6. amboi...berani nye dia...hehehehee..

    ReplyDelete
  7. Beraninye..tingginye dia panjat..^^

    ReplyDelete
  8. adeehhh...nk tegolek gelak negoknyer..hehe

    ReplyDelete
  9. mak aiii tingginya dia panjat...
    klau pokok kepala dia pandai x panjat hehhehe

    ReplyDelete
  10. ada bakat nak menari tiang ni.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum..

    kat rumah atuk ada dua tiang cam ni juga..kecik2 dulu dengan sepupu main panjat2 siapa sampai atas dulu..:)

    ReplyDelete
  12. MasyaAllah! tingginyaaa... hahahaha hati2 syg, nanti jatuh, sakit butt.. XD

    ReplyDelete
  13. ya Allah kak...tegelak2 lieya tgk haahahhaahah...spiderwoman tercute ni kak heheeheheh...melekat plak tu die dok bertenggek atas tu hehehehe...comel2...

    ReplyDelete
  14. pandainye panjat.. ingatkan budak2 skrg x reti panjat2 dah.. ini selalunye zaman zura kecik2 nih.. tapi zura x reti panjat pon~ hehehe

    ReplyDelete
  15. Amboi...tinggi juga tu. Bakal spiderwomen nih ☺☺

    ReplyDelete
  16. hahaaa...tingginye ..x takut pun eh

    ReplyDelete
  17. bole dia panjat tiang tu ye

    ReplyDelete
  18. Ni memang betul betul respect ni...tiang licin pun boleh naik... mengikut sapa agaknya? mama diakah? hehe

    ReplyDelete
  19. mesti dia lupa nak pakai topeng....he3

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang