Nuffnang saya

15 January, 2013

Muhammad Rizq Nazran

Ingin memperkenalkan anak saudara terbaru akak Muhammad Rizq Nazran.
Muhammad ~ The name of the Prophet
Rizq ~ Rezeki
Nazran ~ Persembahan untuk Allah
Sedap makna namanyakan... semoga dipermudahkan kehidupannya nanti...
Akak balik kampung haritu untuk majlis aqiqah budak comelni ler...
Tak buatpun majlis "naik buaian" atau cukur jambul...
cuma kenduri doa selamat sahaja...
Tu dia si comel tidur di atas tilam bertekat... kebanggaan orang Perak...
Macam dah besarler sangatkan....
Baru sebulan tak tengok dah nampak berisi muka dia...
Semoga Rizq Nazran akan menjadi anak yang taat kepada perintah Allah...
menjadi anak yang baik untuk ibu dan ayah...
Berjaya dunia dan akhirat...
Amin.. Amin.. Ya Rabbal Alamin...  

35 comments:

  1. comeinye dh botak kepalanya

    ReplyDelete
  2. sedapnya nama baby rizq ni..comel nyaaaa baby

    ReplyDelete
  3. macam muka kak eikin la.....

    ReplyDelete
  4. heheheh ..mai pinjam sini ....
    Baby cepat benar berubahnya ..

    ReplyDelete
  5. comel momel..nama pun sedap..paling penting maksud yg baik.. =)

    ReplyDelete
  6. assalam zila..comel baby dengan nama dan makna yang sedap

    ReplyDelete
  7. sukanyer tgk baby2 comel ni

    ReplyDelete
  8. Tilam bertekad tu sewa ke apa kak? Atau memang family punya? Cantik la.

    Amboi Rizq dah pakai baju kemeja dgn jeans. Mcm budak besar dah gayanya.

    ReplyDelete
  9. alahaiii comelnya dia ngan kemeja n jeans tu...hehehehe

    ReplyDelete
  10. Comelnya:) Walau masih kecik tapi bila pakai kemeja nampak lebih dari usia sebenar kan..

    ReplyDelete
  11. comelnye!! geram tengok bb~

    ReplyDelete
  12. baru sebulan??? tembamnyaaaaa macam dah byk bulan.. lama dah tak dukung baby, anak2 buah ena sekarang mana nak didukung.. urghhhhh =.=

    ReplyDelete
  13. Oooo...cantik jugak tilam bertekat tu kan....ada jual tak?

    ReplyDelete
  14. comelll nya dia...
    moga membesar dgn sihat dan menjadi anak yg soleh...amin! ;)

    ReplyDelete
  15. comey nye dia.. geram la tgk .. rasa nk cubit ppipi dia :)

    ReplyDelete
  16. sebulan? mcm dah berbulan..comel sgt dak ni.

    ReplyDelete
  17. comel dan cantik nama dan maksudnya... semoga membesar menjadi anak yg soleh dan berjaya

    ReplyDelete
  18. semoga menjadi anak yg soleh... amin... comel sungguh baby ni.....

    ReplyDelete
  19. aminnnnnnnnnnnn. sgt2 comel :)

    ReplyDelete
  20. Alahai comelnyerrrr...

    Nama pun sedap ;D

    ReplyDelete
  21. nama sedap secomel orangnye!

    ReplyDelete
  22. sedapnya nama dia.. comel!

    ReplyDelete
  23. alahai comelnyeee ;)
    dah lama x bauu bb ! ;)

    ReplyDelete
  24. Chumelllllnyeee diee...hehe

    ReplyDelete
  25. comel sangat..rasa lagi nak cepat tambah anak...hehehe

    ReplyDelete
  26. comel bila botak..heee

    ReplyDelete
  27. Comelnya adik Rizq,nasib baik Atiqah dan adiknya x minta bb boy.

    ReplyDelete
  28. alololo =) hmm bile nak ade baby ni..

    ReplyDelete
  29. comel...
    welcome to the world!!!

    ReplyDelete
  30. bb dah botak...cumil je.....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang