Nuffnang saya

29 January, 2013

Semoga cepat sembuh

Semoga apak cepat sembuh...
Doakanlah bapak akak cepat sembuh
Bapak akak dimasukkan ke wad Hospital Seri Manjung pada 25/1 yang lepas
Semalam masa tinggalkan dia rasa sangat sayu... rasa macam tak nak balik sini
Mood hari ini.. teringat-ingat apak
Moga apak kuatkan semangat menempuh ujianNya...

Bapak akak dimasukkan wad sebab ada bisul
masalahnya bisultu tak bermata lagi,
hanya ada bengkak
Disebabkan bengkaktu badan rasa tak sihat...
bila usia kita makin tua memanglah
sakit sedikitpun mengundang banyak masalah.
Bapak akak pula memang sudah ada penyakit,
darah tinggi, kencing manis..
Ya Allah berikan kesembuhan kepada apak kesayanganku...
Harini nak melawat blog kengkawan.. hilangkan rasa sayu ini...

27 comments:

  1. ameen..moga allah memberi kesembuhan pada bapak...

    ReplyDelete
  2. saya doakan pakcik cepat2 sembuh ye..amin3..

    ReplyDelete
  3. Aminn. moga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  4. Amin.. semoga ayah akk cepat sembuh... hurmm tetiba teringat kat ayah ena kat umah, dia pun tengah demam sekarang ni...

    ReplyDelete
  5. aminn..moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  6. moga dipermudahkan segala urusan dan apak cepat sembuh

    ReplyDelete
  7. Amin..Moga apak akak cepat sembuh..

    ReplyDelete
  8. Semoga Apak Zila diberikan rahmat dan kesejahteraan.

    Banyak bersabar ya..

    ReplyDelete
  9. semoga apak akak segera sembuh dan hilang bengkak bisul tu. hospital sekarang ni dah banyak doktor yang bagus2 dan ubat yang hebat2, akak jangan susah hati sangat ye.

    ReplyDelete
  10. Santai TTDI tu sebaris dengan Homst, mengadap kawasan perumahan. berdekatan dengan Masjid TTDI.

    ReplyDelete
  11. semoga bapak akak cpt sihat yek, amin2

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah semuanya akan selamat. Bila org yg kita sayang sakit, kita akan rasa tak senang duduk kan?

    ReplyDelete
  13. amin..semoga ayah akak cepat sembuh..

    ReplyDelete
  14. Syafakallah.. semoga bapa zila cepat sembuh.. Ameen

    ReplyDelete
  15. moga ayah cepat sembuh ye ~

    ReplyDelete
  16. Amin.. moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  17. amin...ainsyaAllah...remy doakan semoga cepat sembuh.....

    ReplyDelete
  18. Saya doakan semoga bapak akak cepat sembuh...Bisul di kawasan mana tu? Ada kencing manis tak?

    ReplyDelete
  19. Makchaq doakan bapa Cho cepat sembuh...

    ReplyDelete
  20. Akak, semoga Allah swt menyembuhkan ayah akak..
    Kuatkan smangat demi ayah akak terus kuat..
    Ina doakan dari jauh ye kak..
    TC kak..

    ReplyDelete
  21. Akak, semoga Allah swt menyembuhkan ayah akak..
    Kuatkan smangat demi ayah akak terus kuat..
    Ina doakan dari jauh ye kak..
    TC kak..

    ReplyDelete
  22. seronok bergambar dengan atuk ye. hehe.

    betul. abah pun sama.. sebab usia dah meningkatkan.. sakit sikit pon boleh melarat. bahaya~~

    ReplyDelete
  23. seronok bergambar dengan atuk ye. hehe.

    betul. abah pun sama.. sebab usia dah meningkatkan.. sakit sikit pon boleh melarat. bahaya~~

    ReplyDelete
  24. moga bapak akak cepat sembuh~

    ReplyDelete
  25. In shaa allah. Smoga bapak akk cepat sembuh.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang