Akak bercuti panjangggggg

Mungkin waktu entryni keluar akak dalam perjalan balik ke kampung... Bestnyer tidak terkata akak akan mula bercuti dari 19hb Disember 2011 hingga 2hb Januari 2012, kerja separuh bulan dan dapat gaji sebulan, wau ini sudah baguskan. Cuti ini bukanlah nak melancong keluar negeriker apa tapi cuma nak balik kampung sebab adik akak yang paling bongsu akan menjadi isteri orang pada 23hb Disember yang akan datang. Sudah pasti sebagai kakak yang paling sulung akak kenalah membantu mana yang patut seminggu sebelum majlis berlangsung..
Siap-siap potong gitu sejak dari awal Disember.. memang dah tak sabar nak cutini walaupun tidak ke manapun, yang penting tidak perlu pergi kerja.

Jadi dikesempatan ini akak memohon banyak maaf kalau lambat berkunjung ke blog adik-adik dan kawan-kawan semua. Maalumlah kalau kat kampung line broadbandpun pastilah lembap dan kalau dah banyak kerja mestiler susah nak berblog.. tapi ada kesempatan akak akan berkunjung juga....

Comments

  1. Selamat bercuti...bestkan dpt cuti lama tp gji pun masuk..hehee

    ReplyDelete
  2. Wawawa!! Derita merindulah ina kat akak nnt.. ;) apapun TC yer kak.. Moga selamat segala urusannya dipermudahkn.. Amin!!! ;)

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti...saya pun next week nk balik kampung, biasanya klau blik kampung suami tak dpt nk bersiaran...

    ReplyDelete
  4. wahh seronoknye cuti, gaji pun masuk.. heheh.. Happy holiday kak! :)

    ReplyDelete
  5. mesti busy nanti kan..?
    semoga semuanya berjalan dgn lancar..amin...
    nanti share2 pic story key.selamat bercuti!!

    ReplyDelete
  6. wah wah..besnye cuti panjang.
    have fun,relax je la ni ye =p

    selamat bercuti....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts