Jogging yang tergendala

Nampaknya agenda jogging akak tergendala disebabkan oleh hujan yang turun menyirami bumi setiap petang di sini. Tapi akak usahakan juga bergerak semasa bekerja dan selalunya budak-budak di opisni dah faham sangat kalau tiba-tiba akak bersenam manja. Sepatutnya setiap pagi akak mempunyai masa untuk keluar berjogging tapi selalunya akak lebih senang mengemas rumah dan akhirnya waktu tersasar dari yang sepatutnya.

Harapnya agenda
Aku wajib KURUS akan dapat dilaksanakan hingga aku dapat menjadi orang yang lebih sihat dan bertenaga. Syukur Alhamdulillah akak telah berjaya untuk melaksanakan hari tanpa nasi selama 10 hari dan moga akak dapat teruskan lagi.

Masa belikan sarapan untuk mak mertua dan anak-anak, Atikah dan Azalia cakap ibu rainbow cantik. Memang cantik tapi disebabkan akak hanya gunakan kamera hand phone jer gambarnya idakler jelas.. ampun...
Harapkan keindahan hari ini tidak menghilang seperti pelangi.... harap akak akan terus berusaha untuk menjadi lebih sihat dan ceria...

Comments

  1. saya pun dah mula untuk tukar ke gaya hidup yg lebih sihat

    ReplyDelete
  2. dah lama dah bjoging ..salam kenal..

    ReplyDelete
  3. Bg saya kat opis pun blh bersenam. main belasah aje kak. klu nk harapkan berjogging mmg kerap kali tk terbuat.

    ReplyDelete
  4. Saya tak boleh tggl nasi .. nanti perut masuk angin tp .. hari2 sy makan nasik sikit jer... hahaha...

    ReplyDelete
  5. Lama betul tak jogging....last ari tu pun cycling jer....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts