Nasib Baik da!

Alkisah sambungan cerita semalam.. tarik nafas lega saya pagi tadi setelah mendengar kata-kata adik cashier bank tu "akak saya silapler, nanti akak ambik duit tu". Sebenarnya saya sudah menyatakan sekiranya tidak dapat kembali saya redha kerana kemungkinan inilah balasan atas salah dan silap saya.
Saya merasakan kebelakangan ini jiwa dan hati saya sedikit tidak tenteram dengan perbuatan saya sendiri. "Ya Allah ampunilah aku kerana selalu berfikiran yang tidak-tidak. Semoga aku mendapat rahmat dan nur kebaikan dari Mu selalu. Amin"

Comments

  1. Alhamdullillah... mujur dpt balik... berkat doa la tuh

    ReplyDelete
  2. oh.. macam tu ke citernya.. sib baik dpt blk.. alhamdulilah

    ReplyDelete
  3. selamat hari buatakak dan keluarga, semoga bergembira di hari lebaran..

    pulang ke kg, pandu ngan hati2 yeak.....

    ReplyDelete
  4. alhamdullilah leh dpt balik ..

    dua tiga kucing berlari,
    berebutkan si ikan patin,
    selamat hari raya aidilfiri,
    maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts